FAQ
FAQ 24BUS
FAQ 24BUS
24bus.nl biedt haar services zo duidelijk- en eenvoudig mogelijk online aan. Hieronder treft u de meest gestelde vragen en antwoorden aan. Heeft u een andere vragen? Mail ons op info@24BUS.nl
De Vloot van 24BUS
De vloot van 24BUS mag tot de modernste van Nederland gerekend worden. De bussen beschikken zonder uitzondering over airconditioning, luxe reiszetels en audio/dvd en is wat betreft zitplaatscapaciteit afgestemd op het door u aangegeven aantal personen. Mocht u gebruik wensen te kunnen maken van de toiletvoorziening dient u dit separaat te reserveren. De vloot voldoet aan alle wettelijke veiligheidseisen, wordt professioneel onderhouden en jaarlijks gekeurd door de Rijksdienst voor het Wegverkeer.
Tot hoeveel uur voor vertrek kan ik mijn personenvervoer bij 24BUS online reserveren?
Bij 24BUS kunt u tot 48 uur voor vertrek uw personenvervoer online reserveren. Mocht u op kortere termijn wensen te reserveren, mail ons op info@24BUS.nl of neem telefonisch contact op met onze klantenservice onder +31 (0) 20 662 52 00.
Voor maximaal hoeveel personen kan ik mijn personenvervoer bij 24BUS online reserveren?
Bij 24BUS kunt u voor gezelschappen van maximaal 250 personen uw personenvervoer online reserveren. Mocht uw gezelschap uit meer dan 250 personen bestaan mail ons op info@24BUS.nl of neem telefonisch contact op met onze klantenservice onder +31 (0) 20 662 52 00.
Wij helpen u graag verder!
Mijn aanvraag is zo specfiek en ik kom online bij 24BUS niet verder?
Hoewel het online reserveringssysteem van 24BUS u binnen 4 stappen brengt waar u wezen wilt, kan het zijn dat uw aanvraag tot personenvervoer zeer specifiek is zoals bijvoorbeeld meerdaagse (buitenlandse) reizen, dagelijks groepsvervoer, VIPvervoer en/of wat daar ook meer zij. Mail ons uw aanvraag op info@24BUS.nl of neem telefonisch contact op met onze klantenservice onder +31 (0) 20 662 52 00.
Wij zijn u graag van dienst en zorgen voor een passende aanbieding!
Ik heb een wijziging van mijn reservering. Hoe ga ik te werk?
Het door u wijzigen van een reservering kan niet online. Mail ons op info@24BUS.nl of neem telefonisch contact op met onze klantenservice onder +31 (0) 20 662 52 00. Het door u wijzigen van de reservering kan leiden tot additionele kosten; dit afhankelijk van de aard van de wijziging.
Kan ik bagage meenemen?
Bij 24BUS kunt u uiteraard bagage meenemen. U dient dit bij bijzonderheden te vermelden. 24BUS aanvaard geen aansprakelijkheid mocht bagageruimte niet voldoende zijn voor hetgeen u aan bagage mee wenst te nemen.
Kan ik drank en voedsel nuttigen in de bus?
Het is niet toegestaan om zelf consumpties mee aan boord te nemen. Mocht u dit wensen dient u dit bij bijzonderheden te vermelden. U ontvangt hiervoor van 24BUS een separate offerte.
24BUS Zitplaatsregeling
24BUS hanteert de zitplaatsregeling van maximaal 1 persoon per zitplaats. U bent wettelijk verplicht de aanwezige veiligheidsgordels te gebruiken. Het niet gebruiken hiervan is wettelijk verboden en geschiedt op eigen risico van betreffende passagier(s).
Ben ik verzekerd?
Uiteraard bent u gedurende het vervoer in de bus comform de wettelijke vereisten verzekerd. U kunt additioneel zelf een eventuele reisverzekering of annuleringsverzekering regelen.
Er is sprake van parkeerkosten. Hoe wordt dit voldaan?
Al onze tarieven zijn exclusief eventuele parkeer/tol/veergelden e.d. Deze kosten dient u ter plaatse contant aan de chauffeur te voldoen.
Wat zijn de Algemene Voorwaarden en waar kan ik deze vinden?
Op al onze diensten zijn de Algemene Vervoer- en Reisvoorwaarden van KNV busvervoer van toepassing. Op verzoek doen wij u een exemplaar toekomen of u kunt deze downloaden via de site van 24bus.nl. Algemene voorwaarden 24bus.nl